לאחר חודשים של ציפייה, חברת JLR (יגואר- לנד רובר) חושפת פרטים ראשוניים על ריינג' רובר החשמלי הראשון בתולדותיה. הרכב יצויד בסוללה עתירת ממדים בנפח 117 קוט"ש, הכוללת 344 תאים פריזמטיים, ותתמוך במתח של 800 וולט – תשתית שתאפשר טעינה מהירה משמעותית ושיפור בביצועים. 

החברה מדגישה כי הדגם החדש שומר על עקרונות היסוד של ריינג' רובר – עידון, עוצמה ויכולת עבירות. לשם כך, הרכב עובר סדרת מבחני עמידות אינטנסיביים בתנאי קור קיצוניים בצפון אירופה, עם בדיקות ייעודיות לתפקוד המנועים החשמליים, הסוללה ומערכת בקרת האחיזה בקרח.

ריינג' רובר זיהו נכון את המגמות בשוק היוקרה והנדידה אל רכבי הפלאג-אין. דגמים של היצרן בעלי מערכות הנעה היברידיות-נטענות רשמו צמיחה עולמית של 163%, אם כי באופן כללי, היקף המסירות של המותג נשאר דומה לשנה הקודמת ואף ירד במעט. הרכבים המובילים של לנד רובר הם ריינג' רובר, ריינג' רובר ספורט והדיפנדר, שביחד מהווים כמעט 70% מכלל המכירות. 

הדגם החשמלי של ריינג' רובר מהווה חלק מרכזי באסטרטגיית "Reimagine" של הקונצרן, שבמסגרתה צפויה כלל פעילות ריינג' רובר להפוך חשמלית לחלוטין עד סוף העשור. עם זאת, כך על פי דווח של סוכנות הידיעות 'רויטרס', ישנם אתגרים בשוק האמריקאי.

בעקבות הטלת מכס של 25% על רכבים מיובאים, JLR השעתה זמנית את היצוא לארה"ב, שמהווה כ-25% ממכירותיה הגלובליות.  צעד זה עשוי להשפיע על הביקוש בטווח הקצר, אך החברה ממשיכה לקדם את תוכניות החשמול עם רשימת המתנה של 57,000 לקוחות לריינג' רובר החשמלי, שייחשף בקרוב.