חודש אוקטובר היה מוצלח במיוחד לקיה, שרושמת חודש שלישי ברציפות של הובלה בשוק. יצרנית הרכב הקוריאנית מסרה 2,555 מכוניות, ואחריה טויוטה עם 2,347 יחידות. יונדאי מסתפקת במקום השלישי החריג למדי, עם 1,846 מכוניות. מבין שלוש הגדולות, רק טויוטה רושמת השנה עלייה במסירות (6%), אך הירידה בקיה התמתנה החודש תודות למספר המכוניות הגבוה שנמסר.
בפלח השוק של מותגי היוקרה, יצרנית הרכב הגרמנית אודי ממשיכה להוביל את השוק הישראלי. היא מסרה 259 מכוניות באוקטובר ו-4,452 יחידות מראשית השנה, צמיחה של 10% ושיא כל-הזמנים. מרצדס במקום השני השנה עם 3,643 יחידות וצמיחה של 10%, אך רק 145 מהן בחודש אוקטובר. ב.מ.וו רשמה את המקום השני בחודש (214 מכוניות) ו-3,027 מראשית השנה, וגם את העלייה הגדולה ביותר מבין שלוש יצרניות היוקרה הגדולות (14%).
עוד ראויות לציון בקרב יצרניות היוקרה: קאדילק, שאמנם מסתפקת ב-509 יחידות השנה ורחוקה עדיין מהצמרת, אך מציגה שיפור של 93% לעומת מסירות ינואר-אוקטובר 2016 (264 יחידות). גם מזראטי נהנית מצמיחה מרשימה - לא פחות מ-143%, אם כי במספרים קטנים בהרבה (119 מכוניות השנה לעומת 49 אשתקד).