ה-T8 משלבת בין מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר, עם מגדש טורבו ומגדש על, לבין מנוע חשמלי. יחידת הבנזין מפיקה 320 כ"ס ו-40 קג"מ, המנוע החשמלי מפיק 87 כ"ס ו-24.5 קג"מ - ויחד המכונית מציעה הספק מרבי של 407 כ"ס ומומנט מרבי של 65.3 קג"מ ב-2,000 סל"ד. בסיוע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.8 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 50 ק"מ לליטר ו-170 וואט שעה לק"מ.
ה-T8 S90 תוצע בישראל ברמת האבזור אינסקריפשן (Inscription), ומחירה יעמוד על החל מ-450 אלף שקל. תמורת סכום זה תקבלו בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע אקטיבי, התרעת רכב בשטח מת (לצידכם בנסיעה קדימה ומאחור בנסיעה לאחור) והתרעת הירדמות נהג.
אבזור המותרות עשיר לא פחות: חישוקי "19, חיישני חנייה היקפיים, מצלמת נסיעה לאחור ומערכת עזר לחנייה, כניסה והנעה ללא מפתח, חיישני אורות וגשם, מושבים קדמיים חשמליים עם זכרונות וחימום, ריפודי עור, תצוגה עילית לנהג, חלון גג ומערכת מולטימדיה עם 10 רמקולים.