גרסת ה-V8 מבוססת על מנוע המשותף לקונטיננטל GT ולפורשה פאנאמרה טורבו החדשה. היא מצוידת בשני מגדשי טורבו, נפח של 4.0 ליטר ובלא מעט כוח: 550 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 78.5 קג"מ בין 1,960 ל-4,500 סל"ד.
למרות שמדובר ברכב פנאי גדול וכבד מאוד (החל מ-2,388 ק"ג), הבנטייגה V8 זריז למדי: 4.5 שניות בלבד נדרשות כדי להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש, 9.8 שניות מעמידה ל-160 קמ"ש והמהירות המרבית עומדת על 290 קמ"ש. כל זאת בסיוע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.
מתלבט איזה רכב לקנות? התייעץ עכשיו חינם עם כתב רכב
תצרוכת הדלק, למקרה שזה בכלל משנה למישהו, עומדת על 8.8 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה. וכן, גם זה נשמע לנו מעט אופטימי. מלבד המנוע החדש, הבנטייגה לא זוכה לשינויים נוספים - וימשיך להציע כל פריט אבזור, דיפון עץ וריפוד עור שרק תחלמו עליהם. מחיר הגרסה החדשה לא פורסם.