לכבוד מתיחת הפנים הוסיפו בטויוטה למבחר חטיבות הכוח גרסה היברידית חדשה וחזקה שאינה משווקת כאן. זו המוכרת והקודמת, המצוידת במנוע 1.8 ליטר להספק משולב של 122 כ"ס, הצטיידה כעת בסוללות ליתיום יון מודרניות, וטויוטה דיווחה על עדכונים במערך ההיגוי והבלימה ושיפורים בעידון ובבידוד הרעשים. הדגם מוצע כיום בגרסה היברידית אחת ובחמש רמות גימור.
בחניה
בטויוטה הקפידו שלא לפגוע בעיצוב המקורי המוצלח והמאוד אגרסיבי של הדגם, ובמתיחת הפנים חודשו פריטי עיצוב – פנסים חדשים עם תאורת לד תקנית, מיקום שונה לפנסי הערפל החדשים, שפת פגוש בצבע מרכב. מאחור יחידות התאורה חדשות והן נאות יותר.
העיצוב המקורי בסביבת הנהג נשמר, ואיכות החומרים בחלקים מסוימים שופרה. המולטימדיה חדשה ונאה מקודמתה, ולרשות הנהג מתגים לקיצורי דרך (כמו בקורולה) והנדסת האנוש נאותה.
ברמת הגימור הבסיסית חישוקי "17 ובקרת אקלים (אך ללא פתח מיזוג לאחור), ובתחום הבטיחות בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב.
מושב הנהג המחודש נעים למדי (ולפי רמת הגימור, גם בתפעול חשמלי ובריפוד עור) ותנוחת הנהיגה טובה. מאחור, מרווח הברכיים טוב, אך מרווח הראש מוגבל בגלל קו הגג המשתפל, והאווירה מעט אינטימית מדי בגלל השמשות הקטנות. לתא המטען נפח של 297 ליטר, וזה מעט ביחס לרכב שכזה.
בתנועה
ה-C-HR מצויד כאמור בחטיבת הכוח ההיברידית המוכרת שעיקרה מנוע 1.8 ליטר אטמוספרי, להספק משולב של 122 כ"ס, ומשך ההאצה ל-100 קמ"ש 11 שניות. הביצועים נאותים וביציאה מהמקום טובים מאוד. אבל, ככל שהקצב עולה, הרכב זריז פחות. לכך מתלווה התנהלות רועשת המלווה אותו תחת עומס בהאצות, עקיפות ועליות – גם בגלל אופי הפעולה של המנוע, גם בגלל התמסורת. באופן מוזר, ובהינתן היומרות הספורטיביות, לתיבה אין תפעול "כמו ידני". צריכת הדלק במבחן הייתה טובה למדי: 14.7 ק"מ/ל'.
נוחות הנסיעה סבירה אך לא מצטיינת בעיר, וטובה יותר מחוץ לעיר. למרות השיפור בבידוד הרעשים ביחס למהדורה המקורית, גם לאחר מתיחת הפנים הרכב עדיין אינו שקט, ומחוץ לעיר רעשי כביש ורוח נשמעים באופן מוחשי. הוא גם אינו "מרגיש בבית" בשבילים.
ההתנהגות נותרה טובה, ונראה שההיגוי והבלימה זורמים מאשר לפני חידוש הדגם, אך אלה עדיין אינם מדויקים במיוחד (הבלמים בעיקר).
תמורה
רכב הפנאי של טויוטה השתפר והקלף החזק נותר העיצוב ומוניטין השכירות והאמינות של טויוטה. הוא אינו הרכב הטוב או השימושי בקטגוריה. יחידת הכוח אינה עומדת בציפיות שיוצר המראה הספורטיבי, והוא עדיין אינו שקט כנדרש. אבל הוא בהחלט אחד הבולטים בה, בזכות העיצוב החיצוני וזה של סביבת הנהג ולכן הוא פופולארי בכבישי ישראל.
טויוטה C-HR 2020: מחירון, רשימת גרסאות
טויוטה C-HR 1.8 ל' היב', 'C-LUB' – 144,000 שקלים
טויוטה C-HR 1.8 ל' היב', 'C-ITY' – 146,000 שקלים
טיוטה C-HR 1.8 ל' היב', 'C-HIC' – 150,000 שקלים
טויוטה C-HR 1.8 ל' היב', 'C-0NCEPT' – 158,000 שקלים
טויוטה C-HR 1.8 ל' היב', 'LAUNCH' – 160,000 שקלים