השניים עברו לאחרונה מתיחת פנים שעיקרה שינויים קלים להופעה החיצונית ועדכונים לתאי הנוסעים. ביונדאי ניצלו את מתיחת הפנים כדי להוסיף אבזור בטיחות ופתחי מיזוג מאחור שהיו חסרים בדגם הקודם. בנוסף, מטעמי תקינה וזיהום אוויר הופסק שיווק מנועי ה-1.6 ל' ושניהם מגיעים כעת עם מנוע ה-2.0 ל' (155 כ"ס) בגרסת הכניסה.
כאמור, הצמד מגיע מאותו הבית וחולק את הפלטפורמה ויחידות ההנעה ואפילו המחיר של השניים קרוב. הם כמובן שונים בהופעה, אבל בשורה התחתונה מציעים חבילה דומה למדי. אז איך ניתן לנסות לשבור את השוויון? הבאנו אותם למבחן – יונדאי טוסון בגרסת הבנזין מול קיה ספורטאז' בגרסת הדיזל. היה מעניין.