פרארי California 2017 חוות דעת
נבדק על ידי אלגוב אוהד-
רקע כללי
אם לא יהיו דחיות ושינויים משמעותיים, פרארי תנחת בארץ הקודש במהלך 2011 עם שני דגמים עיקריים – קליפורניה ו-458 איטליה (למרות שככל הנראה, ניתן יהיה להזמין כל דגם בארסנל בהזמנה מיוחדת).
הקליפורניה היא הדגם הבסיסי בהיצע של יצרן האקזוטיקה האיטלקי – למרות שלא מדובר ב"בייבי פרארי" כפי שכינו אותה כמעט כולם בשלבי טרום-החשיפה.
למעשה, זו מכונית GT נינוחה ומהירה שהינה גדולה ברוב הממדים מה-458 שניצבת מעליה בהיררכיה המשפחתית.
זו גם הפרארי הראשונה שעושה שימוש במנוע V8 קדמי ולא מרכזי, הראשונה עם הזרקה ישירה, הראשונה שזכתה לתיבת 7 ההילוכים כפולת-המצמדים והראשונה בהיסטוריה המפוארת לעשות שימוש בגג קשיח מתקפל.
הגג, אגב, מתקפל בתוך 14 שניות בלבד, נתון מרשים עבור גג קשיח, וכי גם כאשר הוא מקופל נפח המטען נותר מכובד – 260 ל'.
המנוע הוא 4.3 ל' בהספק של 460 כ"ס, ובניגוד לרוב דגמי החברה יוצע בעתיד הקרוב גם עם אופציה לתיבה ידנית.
מעבר לביצועים ולהנאה מהנהיגה, כיאה לפרארי, המכונית אמורה להיות מאוד קלה לנהיגה ומציעה רמה גבוהה של שימושיות, כולל מרחב מאחורי המושבים הקדמיים (תיאורטית יש שם שני מושבים, אך לילדים ולא יותר).
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
סיכום