הלמבורגיני מיורה, בגרסתה הרגילה, נחשבת לאחת ממכוניות העל היפות בכל הזמנים
ואחת המשמעותיות שבהן. בין פרטי המידע המהממים לגביה, נזכיר את מהירותה המרבית – כ-280 קמ"ש – ואת ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש – 6.7 שניות. נתונים שהיו דמיוניים בסוף שנות ה-60', עת היתה המיורה המכונית המהירה ביותר בעולם. כמובן שלנוכח הנתונים (אבל לא רק) המכירות עברו במהרה את תחזיות המוקדמות והמיורה הפכה למכונית-ספורט ללא מתחרות. למבורגיני קפצה כיתה בבת-אחת. ועכשיו - לאקזוטיקה של האקזוטיקה. ברטונה יצר גרסת רודסטר אחת של המכונית (ראו תמונות) לקראת תערוכת הרכב של בריסל 1968 אשר לא יועדה מעולם לייצור (בשל מבנה החלון הקדמי). לאחר התערוכה הועברה המכונית חזרה לסדנת ברטונה אשר מכרה אותה לחברת 'International Lead and Zinc' או ILZRO. זו בחרה בה כמכונית למשיכת תשומת לב אל מוצריה בתחום הכימיה ברחבי העולם. שלא נדע, החברה אף קראה למכונית Zn75...
לפני כעשור נמכרה המיורה רודסטר לאספן אמריקאי עלום שם אשר העבירה שיפוץ מקיף בעלות של 300,000 דולר ע"י אמן השיפוצים האמריקאי גרי בובליף. שיפוץ זה עזר לבעליה לקטוף את המקום השני בתערוכת פבל ביץ' השנה, שני רק לאקזוטיקה איטלקית אחרת, האלפא רומיאו C8 B2900 טורינג משנת 1938.
ולמה כל ההסברים הללו?! המכונית הזו מוצעת עתה למכירה בבית המכירות הפומביות 'Kidston' בשוויץ, המתמחה במכירת כלי רכב מיוחדים.
לפי בית המכירות, המכונית תצליח להשיג מחיר אסטרונומי למרות המצב הכלכלי השורר בעולם כיום. כמה אסטרונומי?! כמה מיליוני דולרים...