לקסוס RZ 300e, הפרטים
גרסת ההנעה הקדמית החדשה של RZ מצוידת במנוע חשמלי יחיד המניע את הגלגלים הקדמיים. המנוע מפיק 201 כ"ס, נתון זהה למנוע הקדמי בגרסת 450e לה הספק משולב של 308 כ"ס. נתוני הביצועים של הגרסה החדשה לא נמסרו.שינוי נוסף בגרסה זו נוגע לסוללה – לזו קיבולת גבוהה במעט: 72.8 קוט"ש במקום 71.4 קוט"ש בגרסת ההנעה הכפולה. מעבר לכך, בלקסוס מדווחים כי הסוללה בגרסת ההנעה הקדמית מיוצרת ע"י CATL במקום זו של PPES (מיזם משותף של טויוטה ופנסוניק) בגרסת ההנעה הכפולה. הספק הטעינה המהירה לא נמסר.
סך השינויים הללו מאפשרים ללקסוס RZ 300e להציג טווח נסיעה גבוה משמעותית: כמעט 426 ק"מ עם חישוקי 18 אינץ' לפי תקן EPA המחמיר (352 ק"מ ב-450e). נזכיר, טווח הנסיעה של גרסת ההנעה הכפולה המשווקת בישראל לפי תקן WLTP עומד על כ-435 ק"מ – טוב בכ-23% ביחס לתקן EPA. בהתאם, ניתן להעריך כי נתון הטווח לפי תקן WLTP המקובל באירופה ובישראל של גרסת ההנעה הקדמית יעמוד על מעל ל-500 ק"מ.
השיווק של גרסת ההנעה הקדמית של לקסוס RZ צפוי להתחיל בשווקי צפון אמריקה כבר בתחילת השנה. מחירה של גרסת 300e החדשה נמוך בכ-4,700 דולרים (כ-8% פחות) ביחד למחיר גרסת 450e ברמת גימור דומה.