בגזרת סדרה 3, מחזקת היבואנית את היצע רמות האבזור של הגרסה ההיברידית-נטענת, שבחסות הטבת המס הפכה ללהיט המכירות של הדגם. אל רמת האבזור המוכרת (אקסקלוסיב, שמחירה עלה מ-290,000 שקלים ל-295,000 שקלים) מצטרפת רמת אבזור בסיסית יותר, 'ספורט', שתעלה 265,000 שקלים ורמת אבזור גבוהה יותר, אינדיבידואל, שתעלה 325,000 שקלים. עוד בגזרת סדרה 3 תתווסף רמת אבזור בסיסית יותר לגרסת הבסיס (עם מנוע 1.5 ל' טורבו, 136 כ"ס). רמת האבזור החדשה, S, תעלה 230,000 שקלים, לעומת 240,000 שקלים, מחיר רמת האבזור הבסיסית עד כה ('ספורט').
ב.מ.וו סדרה 3
גם סדרה 1 תקבל את רמת גימור S, עם אותו מנוע כמו ב-3. גם במקרה הזה פער המחיר מול רמת האבזור הבסיסית-עד-עכשיו, 'ספורט', הוא קטן – 175,000 שקלים לעומת 180,000 שקלים.
פערי המחיר הקטנים בין רמות האבזור גורמים לנו לתהות האם ב.מ.וו מתכננת מהלך בתחום ציי הרכב או שוק ה"0 ק"מ". נחכה ונראה.
בתוך כך, המחירון החדש כולל גם את מחירי ב.מ.וו M5 החדשה, ששיווקה צפוי להתחיל באופן רשמי בחודש מרץ. מחירה של זו נקבע על 1,150,000 שקלים – מחיר גבוה בכ-100,000 שקלים מהמחיר בו הוצע הדגם הקודם. נזכיר כי M5 החדשה חזקה מקודמתה (600 כ"ס, מאותו מנוע 4.4 ל' טורבו), מעט קלה יותר, מוצעת עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית-פלנטארית במקום דו-מצמדית, וכוללת חידוש גדול בדמות הנעה כפולה, לראשונה ב-M5.
מחיר התפרסם גם ל-6GT - דור שני לדגם שנקרא בעבר 5GT. הדור החדש גדול משמעותית מסדרה 5 רגילה, ובשלב זה ה-6GT מוצעת בארץ רק בגרסת הבנזין הבכירה, עם מנוע 6 ציל' טורי 3.0 ל' מוגדש (340 כ"ס), תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. המחיר – 695,000 שקלים.