.jpg)
למיניוואן גם גרסת דיזל (120 כ"ס) עם אותה תיבת הילוכים, ולפי היצרן חסכונית מאוד: 25.6 ק"מ לליטר. גרסה זו מוצעת בשלב זה רק לשוק המוניות (גרנד דיזל מוצע גם לשוק הפרטי). לפיקאסו מערכת דימום/התנעה תקנית.
הפיקאסו מוצע רק ברמת גימור אחת, הדומה לבסיסית שבגרנד, וזו כוללת מערכת מובילאיי תקנית. אבזור הפנים כולל מסך מגע (בגודל "7) עם דיבורית בלוטות', בקרת שיוט, חיישני גשם, בקרת אקלים דו-אזורית עם יציאה ליושבים מאחור ותא כפפות מקורר. היושבים מאחור ייהנו מווילונות מובנים בתוך הדלתות, שני מגשים בגב המושבים הקדמיים ומושבים הניתנים לכוונון נפרד, עבור כל אחד מהשלושה.
סיטרואן C4 פיקאסו מצטרף לקטגוריה מצומצמת למדי וכמעט לא קיימת בשוק הישראלי של מיניוואנים קומפקטיים. במחירו הוא מציע חלופה למשפחתית רגילה, עם מרחב פנים גדול, תנוחת נהיגה גבוהה יחסית בדומה לרכב פנאי וצריכת דלק עדיפה על פניו (לשם השוואה, הפער בין צריכת הדלק של הפיקאסו לבין זו של קיה ספורטאז' 1.6 ליטר עומדת על 30%!).
.jpg)