סיטרואן C4 פיקאסו/גרנד פיקאסו - אוטו 

סיטרואן C4 פיקאסו/גרנד פיקאסו

סיטרואן C4 פיקאסו/גרנד פיקאסו מידע כללי

קטגוריה: מיניוואן
גירסה מומלצת:
17.9 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2014

סיטרואן C4 פיקאסו/גרנד פיקאסו יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב מרשים, סביבת נהג מקורי ואבזור עשיר, גם בטיחותי, מרווחת מאחור, מקום לילדים גדולים גם בגרסת 7 המקומות. מנועים מוצלחים.
חסרונות נוחות הנסיעה אינה מתעלה, הנדסת אנוש לא מושלמת, תא מטען קטן עם 7 נוסעים.
בשורה התחתונה מיניוואן קומפקטי משובח.

סיטרואן C4 פיקאסו/גרנד פיקאסו 2018 חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    ב-2013 השיקה סיטרואן השיקה את הדור השלישי של המיניוואן הקומפקטי. בדומה לדור הקודם, הפיקאסו מוצע בשתי גרסאות מרכב - קצרה עם 5 מושבים, או ארוכה עם 7 מושבים (גרנד פיקאסו).

    לישראל הגיע הדגם, בתחילת 2014, בגרסה הארוכה - בעוד שהקצרה נוספה למבחר המקומי רק ב-2016. הדור החדש של הגרנד פיקאסו שומר על מידות דומות לאלו של הדור היוצא, אך בסיס גלגלים ארוך יותר (ב-10 ס"מ) מצליח לשפר את המרווח לנוסעים.

    בתחילת דרכו הפיקאסו הגיע לישראל עם מנוע אחד בלבד – 2.0 ל' דיזל (150 כ"ס) עם תיבה אוט'-פלנטארית עם 6 היל' (מבית אייסין). כחצי שנה לאחר מכן, בספטמבר 2014, הגיעה גם גרסת הבנזין – 1.6 ל' טורבו (165 כ"ס), עם אותה תיבה אוט' 6 היל'.

    באותו הזמן הגיעה גם גרסת דיזל מוזלת, צנועת נפח (1.6 ל', במקום 2.0 ל') והספק (115 כ"ס, במקום 150 כ"ס) בעלת תיבה רובוטית חד-מצמדית עם 6 היל' (במקום אוט'-פלנטארית, 6 היל').

    במאי 2016 עבר הפיקאסו מתיחת פנים.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב החיצוני ייחודי למדי ובולט לטובה - למיניוואן הזה יש נוכחות חזקה. למרות המדדים והצורה המיניוואנית, הפיקאסו הוא רכב נאה ומרשים למראה.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים מעוצב למדי, אך הנדסת האנוש מעט מסורבלת. האבזור נדיב, במיוחד ברמת הגימור הבכירה. המרווח לנוסעים טוב מלפנים ומאחור, אפילו שורת המושבים השלישית תספק ילדים עד גיל מצוות. כמקובל, תא המטען קטן מאוד כשכל המושבים בשימוש.

  • מנוע וביצועים

    מנוע הדיזל הגדול (2.0 ל', 150 כ"ס) מוצלח מאוד בהיבט הביצועים - ובתחנת הדלק, עם 13.5 ק"מ לליטר בממוצע המבחן.

     

    מנוע הטורבו-בנזין (1.6 ל', 165 כ"ס) מנפק ביצועים טובים - אם כי הוא פחות מרשים מהדיזל בחיי היום-יום, הן בזמינות הכוח והן בתצרכות הדלק(10.7 ק"מ לליטר במבחן).

     

    התיבה האוטומטית נעימה וחלקה בשני המקרים, אך פעולתה מעט איטית לפרקים.

  • נוחות והתנהגות

    הפיקאסו מציג שיפור בנוחות הנסיעה ביחס לקודמו - אך הוא עדיין אינו מצטיין בתחום. הגרנד לא מצליח להעלים שיבושים קטנים בעיר, אך מחוץ לעיר נוחות הנסיעה משתפרת. הפיקאסו אמנם אינו מיועד לחובבי הגה, אך הוא מציג ריסון טוב של המרכב הגדול.

  • תמורה למחיר

    סיטרואן גרנד פיקאסו מגיע במגוון גרסאות רחב ומציע חבילה משתלמת למדי בקטגוריה, במיוחד ברמת הגימור הגבוהה שמגיעהעם חבילת בטיחות מקיפה ביותר.

  • סיכום

    שיק צרפתי - ובטוח.

סיטרואן C4 פיקאסו/גרנד פיקאסו גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סיטרואן C4 פיקאסו/גרנד פיקאסו

כתבות ומבחני דרכים סיטרואן C4 פיקאסו/גרנד פיקאסו

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סיטרואן C4 פיקאסו/גרנד פיקאסו?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

סיטרואן C4 פיקאסו/גרנד פיקאסו מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5