החדשה המרכזית במתיחת הפנים הזו היא מעבר למנועי טורבו חדשים בעלי 4 ציל' (עדיין בתצורת בוקסר) ונטישת תצורת הבוקסר 6 ציל' (אטמוספרי) שליוותה את הבוקסטר מראשית ימיה.
.jpg)
גרסת ה-S מקבלת, במקום מנוע ה-3.4 ל', מנוע מוגדש בנפח 2.5 ל' (גם כן בעל 4 ציל'), רק שכאן לטורבו יש נחיר בגאומטריה משתנה. המנוע החדש מפיק 350 כ"ס (תוספת של 35 כ"ס) ו-42.8 קג"מ (תוספת של 6.1 קג"מ) המוגשים בסל"ד נמוך יותר – 1900-4500 סל"ד לעומת 4500 סל"ד במנוע היוצא.
תוספת הסוסים וזמינות הכח העדיפה באים לידי ביטוי, מטבע הדברים, בתחום הביצועים. עם חבילת 'ספורט כרונו', שכוללת בקרת שיגור, ותיבה דו-מצמדית, ה-718 מאיצה ל-100 קמ"ש תוך 4.7 ש' לעומת 5.5 ש' בעבר, ורושמת מהירות מרבית גבוהה יותר – 275 קמ"ש לעומת 262 קמ"ש. גרסת ה-S החדשה מאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.2 ש' (מהירה ב-0.6 ש' מהגרסה המוחלפת) ורושמת 285 קמ"ש מרביים (277 קמ"ש בעבר). גם כאן הנתונים מתייחסים ל-PDK.
.jpg)
השאר
מלבד המנוע והשם, פורשה נגעה גם בעיצוב החיצוני. ה-718 בוקסטר קיבלה יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור, פתחי יניקה גדולים יותר וחישוקי 19" בעיצוב חדש כסטנדרט (יש אופציה לחישוקי 20"). גם הפנים עודכן, עם שורה של שינויים קלים אך מורגשים: גלגל הגה חדש, פתחי מיזוג חדשים, ידית הילוכים חדשה, מערכת מולטימדיה חדשה ועוד.
פורשה מדווחת כי המתלים זכו לכיול משופר כדי שיוכלו להתמודד עם תוספת הכח והביצועים, וכי ההגה (חשמלי) כויל מחדש כדי לספק תגובות מהירות וישירות יותר מבעבר. גרסת ה-S תוצע כאופציה עם מערכת "ניהול המתלים" של פורשה (PASM) שיכולה להעלות או להוריד את המרכב ב-20 מ"מ בהתאם לתנאי הנהיגה.
פורשה כבר פתחה את פנקס ההזמנות ל-718 בוקסטר החדשה, אך עדיין לא ידוע מתי היא צפויה להגיע לישראל.
.jpg)