מקור הדגם של היצרן שהתפרסם במכוניות ספורט, הוא החיפושית. פרדיננד פורשה, שתכנן את החיפושית, השתמש באותו מבנה (מנוע אחורי מקורר אוויר) כבסיס ל-356 (1948) שהייתה ל-911 (1963). השילוב של יכולת ספורטיבית, אמינות ושימושיות יחסית עשו את ה-911 לאחד האייקונים של עולם הרכב. פורשה הצליחה מאוד בעולם המירוצים (לה מאן וגם פריז דקאר).
הדגמים הנוספים שייצרה בשנות השמונים לא הצליחו ופגעו בה, אך החברה חזרה לרווחיות עם שיפורים ב-911 והצגת הבוקסטר. במהלך הזמן עברה ה-911 לקירור מים והדגם הוגדל. שינוי משמעותי היה בעשור הראשון של המאה, כאשר בראשיות הוצג רכב פנאי (קאיין, 2002) שהיה לרב המכר של פורשה ובסופו רכב פאר (פאנאמרה, 2009).
פורשה מייצרת כיום את דגמיה עם מנועי טורבו, ומציעה גם רכב פנאי בינוני (מקאן, 2014) בנוסך לדגמי ספורט שעברו לסימול של ספרות: 718.
דגמי פורשה יובאו לישראל החל מהמחצית השנייה של שנות התשעים על-ידי מכשירי תנועה ועד לסוף 2015. בניגוד לשאר דגמי VAG (קבוצת פולקסווגן), פורשה אינה מיובאת על-ידי צ'מפיון מוטורס.
פורשה מיובאת מ-2016 לישראל על-ידי אורכיד ספורטס קארס.
.