לייעוץ חינם עם מומחי אוטו על פיג'ו 208 חייג ל-3262* או לחץ כאן
ה-208 הגיעה אלינו כבר בתחילת הדרך עם שני מנועים/תיבות הילוכים לבחירה: 1.6 ליטר (120 כ"ס) המשודך לתיבה אוטומטית (4 היל' בלבד) או 1.2 ליטר (82 כ"ס) אליו שולבה תיבה ידנית (5 היל'). בהמשך הדרך הצטרפה להיצע גם תיבה רובוטית המוצעת רק עם המנוע הקטן בלבד. למנוע ה-1.6 פוטנציאל לביצועים טובים, אך זה נפגם בגלל התיבה המיושנת. מעבר לכך הוא מעט רועש. צריכת הדלק טובה, אך יש טובים ממנו בתחום זה.
פיג'ו 208 (1.6, אוט'): מבחן דרכים
פיג'ו 208 (1.2, ידנית): מבחן דרכים
מנוע ה-1.2 בעל 3 צילינדרים, ולמרות מבנה זה הפעולה שלו מעודנת כנדרש. צריכת הדלק טובה מאוד, ובמבחן הגיעה ל-15.5 ק"מ לליטר. גם מבחינת הביצועים מנוע זה עשוי להפתיע ביחס לנתונים בזכות זמינות כוח טובה כבר בסל"ד נמוך יחסית. בראש ההיצע עומדת גרסת ה-GTI הספורטיבית בעלת מנוע הטורבו בנפח 1.6 ליטר. ההספק עומד על 200 כ"ס והביצועים נאים ביותר: 6.8 שניות בתאוצה ל-100 קמ"ש ו-216 קמ"ש מרביים.
פיג'ו 208 (1.2, רוב'): מבחן דרכים
פיג'ו 208GTI (ידנית): מבחן דרכים
בימים אלה הוצגה פיג'ו 208 לאחר שעברה מתיחת פנים. השינויים כוללים, בין היתר, עדכון קוסמטי קל לחזית, לאחוריים ולתא הנוסעים. השינוי המשמעותי יותר שוכן מתחת למכסה המנוע – את המנוע ה-1.6 יחליף מנוע 1.2 ליטר מוגדש (110 כ"ס) המשודך לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים. השילוב אמור להניב שיפור משמעותי בביצועים ובצריכת הדלק. ה-208 המעודכנת צפויה להגיע אלינו בקיץ 2015.
רוצים לדעת עוד? צפו בסרטון.