כמו שהבטיחו, ואפילו מעט מוקדם מהצפוי, בימים אלה מתחילים בסיטרואן ישראל בשיווק הגרסאות החשובות יותר לשוק המקומי של סיטרואן C4 פיקאסו – אלה שלוגמות בנזין. המיניוואן של סיטרואן שכבר נחת כאן בגרסת הדיזל היקרה (2.0 ליטר, 150 כ"ס) יוצע כמו בעבר עם מנוע ה-1.6 ליטר טורבו. בגרסה זו המנוע מייצר 165 כ"ס ואולם לעומת העבר הוא ישודך לתיבה אוטומטית אמתית עם שישה הילוכים. המהירות המרבית היא 210 קמ"ש בעוד התאוצה למאה קמ"ש עומדת על 8.7 שניות ל-100 קמ"ש.
 
 
כצפוי גרסת הבנזין זולה משמעותית מלוגמת הסולר וכך ברמת הגימור הרגילה, הרכב יעלה 167,000 שקלים (לעומת 180,000 שקלים לדיזל) בעוד המהודרת תעלה 177,000 שקלים. יש לציין שבעוד רמות האבזור דומות לאלה שראינו בדיזל, גרסת הבנזין מצוידת בצמיג רזרבי (ערכת ניפוח בדיזל).
 
סיטרואן C4 פיקאסו: עכשיו בגרסת הבנזין
צילום: מנהל 
מנוע הבנזין המוכר יפיק בגרסה זו 165 כ"ס וישודך לתיבת הילוכים אוטומטית

כדאי לזכור שגם רמת הציוד הרגילה ('Comfort pk') הינה עשירה למדי וכוללת בקרת אקלים מפוצלת גם לאחור, מערך מולטימדיה חדש עם צג מגע ובלוטות', בקרת שיוט ועוד.

למצוידת ('Exclusive') מחוונים מוקרנים, מערכת חניה אוטומטית, מצלמה אחורית וחבילת בטיחות שכוללת התראה מפני רכב בשטח מת וסטייה מנתיב ובקרת שיוט אקטיבית.
 
כמו כן, סיטרואן ישראל מתחילה בשיווק גרסת דיזל חלשה יותר עם מנוע 1.6 המוכר שמייצר 115 כ"ס (189 קמ"ש, 12.6 שניות) ותיבה רובוטית. זו תעלה 165,000 שקלים ותוצע רק בגרסת ה-'Comfort pk'.