האם מהלך כזה יגדיל את המכירות?

מה השינוי המרכזי לעומת הדגם היוצא?
"לטעמי, העובדה שאנחנו נמוכים יותר ורחבים יותר באופן משמעותי. בסיס הגלגלים ארוך משמעותית אבל האורך הכללי רק במעט, כלומר סרחי העודף קצרים יותר וזה נותן מראה שונה מאוד. היה לנו רצון ליצור מכונית עם מראה ספורטיבי. ב.מ.וו סדרה 3 קופה הנוכחית (או היוצאת – ע.ס) נאה, אבל לא מספיק בולטת. אם תסתכל על הסדרה 4 מאחור תראה שהיא פשוט מושלמת. היא נראית מאוד ספורטיבית מהזווית הזו, וזאת מאחר ומההתחלה החלטנו להרחיב ולשנות הרבה.
לעומת הסדאן, החלטנו מתחילת הדרך על מפסק סרנים רחב יותר כדי לבדל אותה. זו הרבה עבודה למכונית כזו. חיזקנו את המרכב מלפנים ומאחור כדי שהמכונית תהיה יותר קשיחה ומדויקת. היו לנו שתי מטרות עיקריות – מראה והתנהגות ספורטיבית".
מי היו אמות המידה שלכם במהלך הפיתוח?
"בין המתחרות זו בעיקר אודי A5, אבל בדקנו גם את ה-E קלאס וה-C קופה של מרצדס. אבל הן שונות: ל-C יש דלתות עם מסגרת לשמשה, ול-E אין קורה מרכזית, קצת כמו קבריו. אודי זו המתחרה העיקרית, אבל אמת המידה החשובה שלנו הייתה הסדרה 3 קופה הקודמת, שהובילה את הפלח".
מדוע לא חשפתם את ה-M4, אפילו בגרסת התצוגה, בפרנקפורט?
"ה-M4 אינה חלק מהפרויקט הזה אלא פיתוח נפרד של חטיבת M. כמו תמיד. אנחנו רצינו שה-4 תקבל כאן את תשומת הלב".
מה יהיו השווקים הגדולים למכונית הזו?