למרות המראה החדש של הטנדר של סאנגיונג, הדור הנוכחי נסמך על שלדתו של האקטיון ספורט היוצא. אורכו של הרכב 499 ס"מ ואורך בסיס הגלגלים שלו 306 ס"מ, והקוריאנים מבטיחים שרמת הבטיחות ואיכות תא הנוסעים שופרה משמעותית מול זו של הדור היוצא.
כפי שסיפרנו בעבר, הרכב מצויד בגרסה מוחלשת של מנוע הטורבו-דיזל החדש של היצרן בנפח 2.0 ליטר, אשר הכרנו בקורנדו. כאן מייצר המנוע 155 כ"ס ו-36.7 קג"מ, והוא משודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. הרכב יוצע בתחילת הדרך רק בגרסת הנעה כפולה. בסאנגיונג מדגישים שימוש בקפיצי סליל מאחור (לעומת עלים ברוב המתחרים) זאת במטרה לנסות ולהציג נוחות נסיעה טובה יותר והתנהגות כביש עדיפה.
הרכב יגיע בתצורה מאובזרת יחסית ויוצע עם מערכת שמע עם תפעול מההגה ובלוטות', מחשב דרך, נגיעות עור על ההגה ובורר ההילוכים. ברמת דף הנתונים בולטות באור לא חיובי שתי כריות אוויר בלבד. המחיר אינו זול במיוחד – 204,900 שקלים, אבל הוא נמוך מרוב המתחרים בעלי מפרט דומה.