כדאי לדעת עליו: פולקסווגן נכנסה לתחום הפנאי הקומפקטי עם הטיגואן ב-2007. מהר מאוד נוכחנו לגלות שהאח הקטן של הטוארג עושה בדיוק את מה שהוא צריך – מביא את האיכות הגבוהה ותחושת הפרמיום אל התחום הקומפקטי, עם מחיר אטרקטיבי יחסית.

פולקסווגן טיגואן משווק כיום בארץ עם מנוע TSI בנפח 2.0 ליטר המספק 180 כ"ס, משודך לתיבת ה-DSG המוכרת (7 הילוכים) עם הנעה כפולה וביצועים טובים. רכב הפנאי הקומפקטי מפתיע ביכולת העבירות שלו בשטח, כאשר אפשרויות אבזור לשטח אף משפרות זאת – אך לא סביר שרבים יעשו בכך שימוש. לאחרונה נחתה בארץ גם גרסת 1.4 ליטר TSI עם 150 כ"ס, הנעה קדמית ומחיר נמוך יותר באופן משמעותי.
בסך הכל מעניק הטיגואן חבילה טובה לחובבי התדמית והמותגים, עם איכות גבוהה ומחיר תחרותי שמציב אותו גם כמתחרה בתחום הפנאי-קומפקטי-פרמיום וגם מול אלו שאינם מוגדרים כפרמיום.
כל מה שטוב: מנועים, רמות אבזור וגימור, מחיר.
כל מה שרע: בידוד רעשים, ותיק יחסית (ולא נופתע אם יוחלף בקרוב).
מה מקבלים: חבילת מחיר-תדמית טובה עם יכולת שטח מפתיעה.
גרסה נבחרת: ה-1.4 ליטר, ב-30,000 שקלים פחות, כי גם ככה לא תרדו איתו לשטח.