סיאט טולדו הוצגה לפני כשנה, ומציעה מידות מעט קטנות יותר ממשפחתית ממוצעת ומקבילות יותר למכונית השייכת לקטגוריית התת-משפחתיות כמו יונדאי i25, קיה ריו, מאזדה 2 סדאן והשחקניות החדשות בשוק סיטרואן C אליזה ופיג'ו 301. היא מבוססת על פלטפורמה מוארכת של פולקסווגן פולו ומשתמשת באותן יחידות כוח מוכרות של הקונצרן. כרטיס הכניסה כולל מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר (105 כ"ס) המשודך לתיבה ידנית בעלת 6 יחסים כשהגרסה הבכירה מתהדרת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר (122 כ"ס) בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית כפולת מצמדים בעלת 7 מהירויות. תצרוכת דלק המשולבת בממוצע עומדת על 18.5 ו-17.2 ק"מ לליטר בהתאמה.
סיאט טולדו מושקת בישראל
סיאט חוזרת לשחק במגרש הפופולרי בישראל עם הטולדו. באופן מעניין היא מתומחרת בצורה אגרסיבית יותר ביחס לתאומתה הזהה, סקודה ראפידסיאט טולדו הוצגה לפני כשנה, ומציעה מידות מעט קטנות יותר ממשפחתית ממוצעת ומקבילות יותר למכונית השייכת לקטגוריית התת-משפחתיות כמו יונדאי i25, קיה ריו, מאזדה 2 סדאן והשחקניות החדשות בשוק סיטרואן C אליזה ופיג'ו 301. היא מבוססת על פלטפורמה מוארכת של פולקסווגן פולו ומשתמשת באותן יחידות כוח מוכרות של הקונצרן. כרטיס הכניסה כולל מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר (105 כ"ס) המשודך לתיבה ידנית בעלת 6 יחסים כשהגרסה הבכירה מתהדרת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר (122 כ"ס) בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית כפולת מצמדים בעלת 7 מהירויות. תצרוכת דלק המשולבת בממוצע עומדת על 18.5 ו-17.2 ק"מ לליטר בהתאמה.