סיאט טולדו, שיוצרה ביותר מ-860,000 יחידות בשני דורותיה הראשונים (1991-1998 בדור הראשון, 1998-2004 בדור השני), היוותה חלק חשוב מליין היצע דגמי היצרנית. בדורה האחרון, שיוצר החל מ-2004 והסתיים ב-2009, נטשה סיאט את תצורת השלוש קופסאות (סדאן) ועברה לתצורת האצ'בק מוגבהת. כאשר זה האחרון הצליח פחות שיווקית, בין היתר בגלל עיצובו השנוי במחלוקת.

בגזרת ההנעה תציע הטולדו את היצע מנועי הבנזין והדיזל של פולקסווגן, עם יחידות בנזין בנפח 1.2 ו-1.4 ליטר TSI המוכרות עם הספקים שינועו בין 75 כ"ס ל-122 כ"ס. מנוע ה-1.6 ליטר מסילה משותפת ישמש את גרסת הדיזל היחידה בהיצע, כרגע עם הספק של 105 כ"ס (סיאט מציינת שבהמשך תוצע גרסת 90 כ"ס למנוע זה). תיבות הילוכים ידניות ורובוטיות כפולת מצמדים ישלימו את המפרט. בינתיים סיאט אינה מפרסמת מפרט מלא לגרסאות האירופאיות של המכונית החדשה, אך במקביל מציינת כי באגף הבטיחות נמצא 6 כריות אוויר כסטנדרט. אבזור הנוחות יכלול נעילה מרכזית, ספסל אחורי מתקפל מפוצל ושני חלונות חשמל מלפנים.
שיווק סיאט טולדו החדשה ייחל בספרד ובפורטוגל בחודש נובמבר השנה, כאשר לשאר אירופה, בתוכה גם לישראל, תגיע המכונית במהלך 2013.