מבחינת צור גם אין בעיה עם כך שסקודה מכרה ב-2012 יותר מכוניות מאשר מותג פולקסווגן וההנחה מבחינתו שהמצב הזה ימשיך גם בתקופה הקרובה. "אנחנו פועלים עם ארבעה מותגים וכל אחד מהם מצליח ופונה לקהל שונה. פולקסווגן הוא מותג פרמיום ואנחנו לא מצפים מימנו להוביל בהיקפי המכירות בקבוצה ולמכור עימו 15,000 מכוניות בשנה. אנחנו כן מצפים מימנו להוביל תדמיתית וטוב לנו היכן שאנחנו, באזור ה-8,000-10,000 מכוניות. לכן סקודה נתרמת על ידי פולקסווגן בצורה גדולה".
"אני לא חושב שיש כאן מיתון"
מנכ"ל צ'מפיון, אבי צור, משדר אופטימיות לגבי 2013 עבור שוק הרכב הישראלי וקבוצת פולקסווגן בפרטמבחינת צור גם אין בעיה עם כך שסקודה מכרה ב-2012 יותר מכוניות מאשר מותג פולקסווגן וההנחה מבחינתו שהמצב הזה ימשיך גם בתקופה הקרובה. "אנחנו פועלים עם ארבעה מותגים וכל אחד מהם מצליח ופונה לקהל שונה. פולקסווגן הוא מותג פרמיום ואנחנו לא מצפים מימנו להוביל בהיקפי המכירות בקבוצה ולמכור עימו 15,000 מכוניות בשנה. אנחנו כן מצפים מימנו להוביל תדמיתית וטוב לנו היכן שאנחנו, באזור ה-8,000-10,000 מכוניות. לכן סקודה נתרמת על ידי פולקסווגן בצורה גדולה".