הפגיעה כל כך קשה, עד שלמעשה כבר עתה הפסיקה מאזדה ישראל את מכירת גרסאות החמש דלתות הנאה של ה-3 המוכרת. המלאי המקומי של גרסאות אלה כבר אזל ובדלק מוטורס, היבואנית, לא מתכוונים לחדש את ייבואו עד השקת הדור הבא של ה-3 בקיץ הקרוב.
לדברי היבואנית, שער היין הנוכחי הגבוה, גורם להם הפסד על כל מכונית שנמכרת. על כן הם אינם מתכוונים לייבא מכוניות נוספות מסדרת ה-3 וימשיכו את מכירת הדגם רק מהמלאי. באם המלאי הזה יגמר לפני הגעת הדור החדש של ה-3 לארץ אנחנו עשויים להישאר למספר שבועות ללא משפחתית של מאזדה בשוק המקומי, לראשונה מזה שנים. כמובן שכל זה עוד יכול להשתנות במקרה ששער היין ירד באופן מהותי.
לפי היבואנית, בדור הבא של ה-3 שמבוסס על טכנולוגיית הסקאי-אקטיב מאזדה למדה לצמצם מהותית בעלויות הפיתוח והייצור ולכן יכולה למכור אותו במחיר תחרותי יותר באופן משמעותי.