בינתיים, על אף ההפרדה בשם, סדרה 4 החדשה חולקת רבות עם סדרה 3. בסיס הגלגלים – 281 ס"מ – נותר זהה, כאשר ה-4 זוכה לתוספת של 2 ס"מ לאורך הכולל – שעומד על 464.1 ס"מ סך הכל. בהתאם למעמד הספורטיבי, היא גם מעט רחבה יותר – 182.6 ס"מ (תוספת של כסנטימטר וחצי) – ונמוכה יותר עם 136.2 ס"מ (לעומת 143 ס"מ). גם המראה הכללי נותר דומה, אם כי ניכר צעד צפוי לכיוון הספורטיבי והאגרסיבי. ה-4 שומרת על הקו העיצובי של אחותה עם גריל ה'כליות' המזוהה ופנסים דומים עד זהים.
הפן הספורטיבי מתבטא בפגושים קדמי ואחורי פעורי פה ומזרימי אוויר, במובן חיובי לחלוטין של הביטוי, קו משוח לחלון האחורי ותוספת חדשה של זימים מאחורי הגלגלים הקדמיים. החישוקים, לפחות בתמונות ועל דגם התצוגה, מגיעים בגודל מכובד של 20 אינץ'.

מבפנים המצב כבר זהה לחלוטין לזה של ב.מ.וו סדרה 3 שהוצגה השנה. עבור דגם התצוגה הלכה היצרנית על מוטיב שופע חום (הצבע יותר מהאווירה) עם הרבה עור וגם קצת עץ. הקונסולה המרכזית נוטה שוב לכיוון הנהג, ככל הנראה ב-7 מעלות כמו בסדרה 3, עם מסך רחב שמקובע לחלקה העליון.
ב.מ.וו לא מפרסמת נתונים טכניים על המכונית, אך ניתן לצפות שהיצע המנועים שלה יהיה דומה עד זהה לזה של הסדרה 3 החדשה. אלו ישודכו לתיבת 8 ההילוכים האוטומטית של היצרנית או לתיבה ידנית בעלת 6 יחסי העברה, שיעבירו את הכוח לגלגלים האחוריים.
סדרה 4 החדשה תוצג לראשונה בתערוכת דטרויט המתקרבת, שתחול בחודש ינואר. גרסת הייצור צפויה להיחשף גם היא בחודשים הקרובים וכבר עכשיו נוכל לספר לכם שהיא צפויה להגיע גם אלינו כבר ברבעון השלישי של 2013.