פורשה לא מפרטת על תיבת ההילוכים, אבל זו בכל אופן תעביר את הכוח לארבעת הגלגלים. כמו כן, יציע הקאיין S דיזל מערכת עצור והתנע שנועדה לשפר את צריכת הדלק. זו, אגב, עומדת על 12 ק"מ לליטר סולר בממוצע. עם מיכל דלק של 100 ליטר, פורשה מצהירה שהקאיין יוכל לגמוע 1,200 ק"מ כשזה מלא לחלוטין. פליטת המזהמים ה"צנועה" עומדת על 218 גרם של פחמן דו-חמצני לקילומטר.
גרסת הדיזל הכוחנית של הקאיין תצטרף להיצע הגרסאות הקיים כבר בתחילת השנה הבאה (ינואר), והיא תעלה 77,684 יורו בגרמניה, שהם כ-400,000 שקלים. זה, לצורך ההשוואה, מציב אותו (בגרמניה לפחות) מול הקאיין S הקיים ומתחת ל-GTS שהוצג באפריל.