במקביל לנחיתת הלטיטיוד, ברבעון האחרון של 2012 אמורות להגיע לכאן גם גרסאות הדיזל של רנו מגאן הרגילה והסטיישן. אלה יצוידו במנוע 1.5 ליטר ובתיבה כפולת המצמדים אשר הכרנו בפלואנס. טעימה מגרסאות ההצ'בק והסטיישן כבר קיבלנו לפני כארבעה חודשים בעת ההשקה העולמית לעיתונאים שנערכה בספרד. מחיריהן יהיו כמובן דומים לאלה של רנו פלואנס דיזל המוכרת.
מהפיכת הדיזל של קרסו נמשכת
רנו צפויה להסתער גם על תחום המכוניות הגדולות עם מנוע דיזל. כך שאל הפלואנס דיזל יצטרפו בקרוב המגאן האצ'בק וסטיישן וגם הלטיטיודבמקביל לנחיתת הלטיטיוד, ברבעון האחרון של 2012 אמורות להגיע לכאן גם גרסאות הדיזל של רנו מגאן הרגילה והסטיישן. אלה יצוידו במנוע 1.5 ליטר ובתיבה כפולת המצמדים אשר הכרנו בפלואנס. טעימה מגרסאות ההצ'בק והסטיישן כבר קיבלנו לפני כארבעה חודשים בעת ההשקה העולמית לעיתונאים שנערכה בספרד. מחיריהן יהיו כמובן דומים לאלה של רנו פלואנס דיזל המוכרת.