ה-SM7 החדשה מבוססת על פלטפורמת קודמתה שלכשעצמה מבוססת על פלטפורמת ניסאן מקסימה האמריקאית. לעת עתה סמסונג אינה מוסרת את מידותיה של המכונית החדשה, אולם יש להניח שכפי שקרה עם ה-SM7 הנוכחית, הן יהיו דומות למדי לאלה של המקסימה. וכך גם בנוגע ליחידות הכוח כשההיצע צפוי לכלול את ליין מנועי ה-V6 של המקסימה: 2.5 ליטר (182 כ"ס) ו-3.5 ליטר (251 כ"ס).
לרוב חטיבת רנו סמסונג התמקדה במספר מצומצם של שווקים בעולם, אך הפעם הצרפתים מאותתים שהמצב שונה. סנונית ראשונה היתה סמסונג QM5 המשווקת באירופה ואצלנו תחת השם רנו קוליאוס כשהבאה בתור היא ה-SM5 החדשה שלאחרונה הוצגה תחת השם רנו לטיטיוד. מה מכינה לנו רנו עם ה-SM7 החדשה? נחכה ונראה.