דוקאטי 1199 פאניגאלהחברת ליגל אופנועים, יבואנית דוקאטי, השיקה היום (ד') את ה'פאניגאלה' (Panigale – רובע בעיר בולוניה בו ממוקם מפעל דוקאטי). הסופרבייק החדש של החברה האיטלקית נחשף בתערוכת מילאנו בנובמבר 2011 והציג שורה ארוכה של חידושים ביניהם מנוע נושא עומס המהווה חלק אינטגראלי משלדת המונוקוק החדשה (במקום מסבך צינורות שמאפיין את דוקאטי בעבר).
דוקאטי 1199 פאניגאלה מחליף את ה-1198 – המלך הקודם – ומציע את מנוע הסופרקוואדרו החדש בנפח 1198 סמ"ק, עם שני צילינדרים בתצורת L המפיקים 195 כ"ס 10,750 סל"ד ומומנט של 13.5 קג"מ ב-9,000 סל"ד. מדובר בתוספת של 25 כ"ס ביחס לדגם היוצא כשמשקל האופנוע ירד ב-7 ק"ג ל-164 ק"ג (יבש).

הפאניגאלה טומן בחובו את פסגת הטכנולוגיה הדו-גלגלית המוכרת, הכוללת בין השאר בקרת אחיזה, ABS מכויל למסלול, מצערת אל-חוטית, מנגנון להעברת הילוכים מהירה (Quick Shift) ועוד. הגרסה הבסיסית תצויד במזלג קדמי מארזוקי 50 מ"מ צינורות אלומיניום בציפוי DLC, עם אפשרות לכוונון עומס קפיץ, שיכוך כיווץ והחזרה. גרסת ה-S וטריקולור (אדום, לבן וירוק – הצבעים של דגל איטליה) מצוידים במערכת מתלים אלקטרונית של דוקאטי (DES) המיוצרים ע"י אוהלינס, עם טלפסקופים בקוטר 43 מ"מ עם כוונון אלקטרוני של שיכוך הכיווץ וההחזרה. מערכת הבלימה כוללת קאליפרים מונובלוק M50 של ברמבו בעלי ארבע בוכנות וצלחות בילום בקוטר של 330 מ"מ.
 
מערכת מצבי הרכיבה של דוקאטי מציעה שלוש קונפיגורציות: 'מרוץ', 'ספורט' ו'רטוב'. בכל מצב מוגדרים אופי הפעולה של המנוע והמתלים, וכן רמות ההתערבות של מערכות ה-ABS, DTC ו-EBC, למשל: במצב 'רטוב' הספק המנוע מופחת ל-120 כ"ס ותגובת המצערת הופכות "לעדינות", במצב 'מרוץ' ה-ABS פועל רק על הגלגל הקדמי (לעומת שני הגלגלים בשני המצבים האחרים).

הפאניגאלה מגיע בשלוש גרסאות: 1199 פאניגאלה ( ABSאופציונאלי), 1199 פאניגאלה S ( ABSאופציונאלי) ו-1199 פאניגלה S טריקולור, כשמחירם ינוע בין 175,000 שקל ל-295,000 שקל.