קאדילק XTS, היא מחליפתה של ה-STS וה-DTS גם יחד וככזו היא מתיישבת במשבצת הבכירה ביותר של המותג כשמדובר ברכב נוסעים. מידותיה של המכונית מעט מוזרות; מצד אחד היא נמתחת על פני 513.1 ס"מ, קצת יותר מ-S קלאס, מצד שני היא מציעה בסיס גלגלים של 283.7 ס"מ, מעט יותר מסדרה 3 של ב.מ.וו. מדובר בבסיס גלגלים קצר בלמעלה מ-10 ס"מ ביחס ל-STS וה-DTS אותן היא מחליפה, ואף קצר יותר מה-CTS המוצבת מתחתיה. רוחבה עומד על 185.2 ס"מ (כס"מ אחד יותר מה-STS, אבל כ-5 פחות מה-DTS) והגובה על 151 ס"מ (5 ס"מ יותר ביחס לקודמותיה).
בקאדילק מבטיחים מרחב פנימי עצום וכהשוואה מביאים את נתוני המידות של מכוניות היוקרה הגרמניות. כך למשל: מרווח הרגליים לנוסעים מאחור גדול במקצת מאלו שבמרצדס E קלאס, ב.מ.וו סדרה 5 ואודי A6; או תא מטען גדול (509 ליטר) מזה של אודי A8 וב.מ.וו סדרה 7, ושווה בגודלו לזה של מרצדס S קלאס.


בשלב ראשון קאדילק XTS תוצע עם מנוע אחד: V6 בנפח 3.6 ליטר שמספק 304 כ"ס ו-36.2 קג"מ ב-5,200 סל"ד. למנוע תשודך תיבת 6 הילוכים אוטומטית שתעביר את הכוח לגלגלים הקדמיים או לכל הגלגלים, בהתאם לגרסה. בינתיים קאדילק אינה מפרסמת נתוני ביצועים, אבל מצהירה על נתוני צריכת דלק ממוצעים של 9.5 ק"מ לליטר בגרסת ההנעה הקדמית ו-9.3 ק"מ לליטר בהנעה הכפולה.
המכונית תיוצר בקנדה ושיווקה בארה"ב יחל בשבועות הקרובים. תג המחיר שנקבע עומד על כ-45,000 דולר, שהם כ-173,500 שקלים לפני מסים. במונחים אמריקניים מדובר במציאה, כשהיא זולה יותר מרוב הגרמניות שהוזכרו כאן בתחילה. אלינו היא צפויה להגיע לקראת סוף שנה זו או בתחילת שנה הבאה.