אז מה יש לנו כאן? קודם כל הרבה אקזוטיקה. נכון, אפשר להיות ציניקנים קטנוניים ולומר שחסרות פה כמה דוגמאות שיכלו לשנות את התוצאות, כמו קוניגסג אגרה R, פגאני היויארה, פרארי 599 GTO ועוד כמה. ונכון, ניתן לומר שתאוצה לרבע מייל היא רק משתנה אחד מתוך המשוואה המורכבת של "איזו מכונית מטורפת לחלוטין אני אקנה במחיר מגוחך שבכלל לא משנה לי". אבל עזבו שטויות, בואו נהנה מ-7 דקות של מוטוריקה, עם הסברים מלומדים על רקע צלילי מנועים מרובי צילינדרים.

אבל גם הזינוק הנפלא של ה-MP4-12C לא מתמודד עם ההנעה הכפולה ותריסר הצילינדרים של למבורגיני אבנטדור, שחוץ מלהראות מצוין גם מאיצה מהר ודי מרסקת את המקלארן בדרך לחציית קו הסיום אחרי 10.4 שניות בלבד. מוטור טרנד מגדילים לספר לנו על העברות ההילוכים הקשות בלמבורגיני שיכולות לשמש כלי לעינוי הנוסעים. אחרים בטח יראו את זה כחלק מהכיף.
לבסוף, בדיוק כשחשבתם שנגמר ושהאבנטדור היא המנצחת, מגיעה בוגאטי ויירון (פה בגרסת הסופר ספורט עם גג פתוח בנונשלנט) – מלכת הטירוף והמהירות הבלתי מעורערת. מפיקי הסרטון מנסים ליצור פה מתח, אבל בפועל המתח הוא רק לגבי כמה גדול יהיה ההפרש ביניהן. הויירון מנצחת כמובן, אבל אם ממש רוצים אפשר להיות מופתעים מההפרש הלא גדול. רק תזכרו שאם הם לא היו לוחצים על הבלמים, הויירון הייתה ממשיכה ומגדילה את הפער בדרך ל-432 קמ"ש.