אבל אחת החדשות המעניינות ביותר של פיג'ו תהיה דווקא בתחום החשמלי עם האיון. כמו שסיפרנו בעבר בלובינסקי מתכוונים להשיק בקרוב את האיון ואת אחותה הסיטרואן C-זירו בשוק המקומי עם פיצול בין רכישת הרכב למצבר. זאת כדי לייצר מחיר הגיוני יותר. המכוניות תעלנה כ-100,000 שקלים בעוד על המצבר ישלמו הלקוחות מחיר חודשי של 1,100 שקלים. בלובנסקי מעריכים שעלות החשמל החודשית תהיה כ-100 שקלים והקשר החשמלי שלהם בנושא תשתית יהיה עם חברת ג'י-אנרג'י.
בפיג'ו עשויים להתחיל ולמכור השנה את ה-4008 (שמבוסס על ה-ASX של מיצובישי) בגרסה ידנית. זאת מכיוון שכרגע עדיין לא מיוצרות גרסאות אוטומטיות בתקינה אירופאית. בלובנסקי מעוניינים מאוד להביא את ה-3008 ההיברידית ואת ה-508 RXH אבל אלה לא יכולות כרגע להגיע במחיר הגיוני. הסיבה: נוסחת המס הירוק של משרד התחבורה. הנוסחה קובעת כי רכב יכול להיחשב כהיברידי ולזכות להטבת מס, רק אם הוא נמצא בדרגת זיהום 1 או 2. היות והנוסחה אינה מטיבה עם מנועי דיזל, הדגמים מוצבו בקבוצת זיהום 4 שאינה מזכה בהטבת מס. זה אומר שכרגע הן תהיינה מאוד יקרות וכדאיותן מוטל בספק.