העיצוב דומה לעיצוב המעודכן של ה-i30, בו בולטת החזית החדשה על ה'גריל' המעודכן ויחידות התאורה המלוכסנות. מבט מהצד מגלה קווים מעוגלים וזורמים, המתיימרים להעניק לסטיישן המצודדת מראה כבתנועה לפנים.
היצע המנועים של יונדאי i30 CW החדשה בשלב זה כוללים שלושה דיזלים וצמד לוגמי בנזין, בדיוק כמו ב-i30. כבסיס מצוין בנזין בנפח 1.4 ליטר עם 100 כ"ס ומעליו מתמקם 1.6 ליטר עם 135 סוסים. הדיזלים מתחילים אף הם עם 1.4 ליטר, אך עם 90 כ"ס. מעליו מוצע דיזל 1.6 ליטר עם 110 או עם 128 כ"ס. כרגע מדובר על תיבה בסיסית סטנדרטית עם 6 הילוכים ידניים, אך בהיצע תהיינה תיבות נוספות – בכלל זה אוטומטיות – לגביהן ביונדאי עוד לא פרטו יתר על המידה. שאר הפרטים – בכלל זה תמונות של פנים הרכב – יפורסמו לכל המאוחר במקביל להשקה בז'נבה.