סובארו מצהירה על ה-ATC שהיא: "מהווה את הכיוון של החברה בנוגע לטכנולוגיה ירוקה עתידית, מבלי לוותר על הנאה מנהיגה ושימושיות גבוהה." אז, את המעט שהיצרנית פרסמה על הטכנולוגיה כתבנו בפסקה הראשונה, על הנאה מנהיגה – תנו את המפתחות – ונשארנו עם השימושיות. ובכן, מבחינת הממדים מדובר במשפחתית קומפקטית בתצורת סטיישן. נתון האורך עומד על 458 ס"מ, הרוחב על 184 ס"מ והגובה של 143 ס"מ. סובארו טרם פרסמה את נתון בסיס גלגלים, אך גם בלעדיו, אין מנוס מלתהות אם היצרנית רומזת על הרחבת משפחת ה-B3 החדשה (אימפרזה בשאר העולם)? עד עתה הוצגה המשפחתית בתצורת סדאן והאצ'בק בלבד. ואולי הכיוון הוא הרחבת התא המשפחתי לכיוון היברידי או אולי שילוב של השניים. ימים יגידו.
היברידית מבית סובארו: אדוונס טורר קונספט
סובארו מציגה בתערוכת טוקיו משפחתית קומפקטית היברידית בתצורת סטיישןסובארו מצהירה על ה-ATC שהיא: "מהווה את הכיוון של החברה בנוגע לטכנולוגיה ירוקה עתידית, מבלי לוותר על הנאה מנהיגה ושימושיות גבוהה." אז, את המעט שהיצרנית פרסמה על הטכנולוגיה כתבנו בפסקה הראשונה, על הנאה מנהיגה – תנו את המפתחות – ונשארנו עם השימושיות. ובכן, מבחינת הממדים מדובר במשפחתית קומפקטית בתצורת סטיישן. נתון האורך עומד על 458 ס"מ, הרוחב על 184 ס"מ והגובה של 143 ס"מ. סובארו טרם פרסמה את נתון בסיס גלגלים, אך גם בלעדיו, אין מנוס מלתהות אם היצרנית רומזת על הרחבת משפחת ה-B3 החדשה (אימפרזה בשאר העולם)? עד עתה הוצגה המשפחתית בתצורת סדאן והאצ'בק בלבד. ואולי הכיוון הוא הרחבת התא המשפחתי לכיוון היברידי או אולי שילוב של השניים. ימים יגידו.