על השינויים החיצוניים אחראים מומחי האווירודינמיקה של חטיבת הביצועים, כאשר ניסאן טוענת לשיפור מהותי בצד זה. שינויים בוצעו בגריל הקדמי, בפגושים מלפנים ומאחור, בחצאיות הצד, בספויילר הגג, ואפילו בעיצוב מראות הצד. כל זאת בשביל לייצר זרימת אוויר יעילה יותר, להפחית מכוח העילוי ולייצר חבילה אווירודינאמית טובה מבעבר. החישוקים גדלו לקוטר של 19 אינץ' לטובת אחיזה משופרת, בעיצוב מיוחד לדגם זה.
בייבי ניסאן ג'וק R
התגובות הנלהבות לג'וק R עשו את שלהם. ניסאן מציגה בתערוכת טוקיו, גרסת ביצועים לרכב הפנאי הקומפקטי המצליח – ניסאן ג'וק NISMOעל השינויים החיצוניים אחראים מומחי האווירודינמיקה של חטיבת הביצועים, כאשר ניסאן טוענת לשיפור מהותי בצד זה. שינויים בוצעו בגריל הקדמי, בפגושים מלפנים ומאחור, בחצאיות הצד, בספויילר הגג, ואפילו בעיצוב מראות הצד. כל זאת בשביל לייצר זרימת אוויר יעילה יותר, להפחית מכוח העילוי ולייצר חבילה אווירודינאמית טובה מבעבר. החישוקים גדלו לקוטר של 19 אינץ' לטובת אחיזה משופרת, בעיצוב מיוחד לדגם זה.