הדגם הספציפי עליו אנו מדברים הפעם הוא ה-911 S שהיה בשעתו הפורשה המהירה ביותר לכביש הציבורי – וגם היקרה ביותר. מקווין שילם בעבורה כ-30,000 דולר וקיבל מנוע בוקסר בעל שש בוכנות מקורר אוויר המייצר 200 כ"ס מנפח של 2.2 ליטר שהצליח להביא את המכונית למהירות מרבית של 225 קמ"ש.
1,375,000 דולר בדיוק שילם אספן אלמוני עבור המכונית שקיבל גם את החשבונית המקורית וכל הניירת העוסקת ברכישה ובתחזוקה של הפורשה מאז עלתה על הכביש ועד היום. אין ספק שגם לניירת המצהיבה הזו היה חלק במחיר העצום ששולם עבור היצירה. ובכך הפכה ה-911 S ככל הנראה לפורשה 911 היקרה בהיסטוריה. אפילו פורשה 918 ספיידר החדשה מוצעת בעבור כ-650,000 יורו "בלבד". עבור בית המכירות מדובר בהפתעה, למרות שהמומחים העוסקים בהערכות שווי של קלאסיות ב-RM Auction האמינו שהמכונית – בשל ייחוסה – תגרד את המיליון דולר מלמטה.
אגב, מד הקילומטרים מורה על 181,000 – סביר בהחלט למכונית משומשת בת 40, לא?