לצורך כך, ממש כמו הקונספט, ה-918 הסדרתית תעשה שימוש במנוע V8 גבה-סל"ד שיספק כ-500 כ"ס לגלגלים האחוריים דרך תיבת PDK כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים. לזה יתווספו שני מנועים חשמליים בהספק של 218 כ"ס – אחד מלפנים ואחד מאחור – כך שלמעשה תיווצר מכונית עם הנעה כפולה לפי-דרישה, ועם הספק משולב של 718 כ"ס...
נתונים הביצועים, כצפוי, מהממים: 3.2 שניות למאה ומהירות מרבית גבוהה מ-320 קמ"ש (אנשי פורשה גם מספרים על זמני הקפה בנורבורגרינג שיורדים מ-7:30 דק'), אבל הנתונים המפתיעים באמת הם של צריכת הדלק המוצהרת – 33 ק"מ לליטר ופליטת CO2 של 70 גרם לקילומטר בלבד, נתונים נמוכים אף מאלו של טויוטה פריוס!
על מנת להשיג את המספרים המרשימים הללו, ה-918 ספיידר, המוגדרת כהיברידית פלאג-אין (כלומר, מכונית כלאיים שמצבריה ניתנים לטעינה משקע חשמל), תאפשר נסיעה באמצעות המנועים החשמליים בלבד עד למרחק של כ-26 ק"מ או עד מהירות של 150 קמ"ש.
הייצור יחל רק בסוף שנת 2013, אך רשימת ההזמנות ל-918 היחידות שייוצרו כבר נפתחה, במחיר התחלתי של 645,000 יורו באירופה – משהו כמו 3.2 מיליון שקל, לפני מיסים (כלומר, מחיר משוער של כ-6 מיליון שקלים בישראל אחרי מיסים...). כדי שהלקוחות המאושרים לא יתבאסו עד סוף 2013, מציעה להם החברה לרכוש בינתיים גרסה מיוחדת של ה-911 טורבו S – קופה או קבריולה – שתוצע אך ורק למזמיני ה-918 ספיידר. גרסאות אלו יובדלו בצביעה ייחודית ובלוחית עם מספר התואם את מספר ה-918 ספיידר שהזמנתם, וייהנו, כמובן, מאותם 530 סוסים וביצועים מדהימים שהטורבו S מציעה במקור.