ישראל בן חיים, מנהל מותג ב.מ.וו בישראל, מסביר שחיסול מלאי הדגמים הוותיקים אינו קשור למעבר הבעלות על הסוכנות לידי דלק מוטורס בתקופה הקרובה. "סדרה שיוצאת מהייצור היא הזדמנות מבחינתנו להוריד את המחיר ולמכור יותר כמויות. עשינו זאת בעבר גם בסדרה 5 היוצאת וגם ב-7 הקודמת". מעבר לכך הוא מצביע שמאז שינוי נושא שנת הדגם, הפך לדעתו ספטמבר לחודש בו מתחילים מבצעי המכירות. לפי בן חיים, מלאי הדגמים עומד על כ-170 מכוניות מסדרה 1 ו-150 מסדרה 3, שצפויות להימכר עד סוף השנה.
ב.מ.וו סדרה 1 וסדרה 3 מוצעות במחיר מוזל
רגע לפני מעבר קמור רכב לבעלות דלק מוטורס, יוצאת ב.מ.וו במבצע לסיום המלאי בסדרה 1 וסדרה 3 הפופולאריות. וזה ייצור תקופה ארוכה ללא סדרה 3 בארץישראל בן חיים, מנהל מותג ב.מ.וו בישראל, מסביר שחיסול מלאי הדגמים הוותיקים אינו קשור למעבר הבעלות על הסוכנות לידי דלק מוטורס בתקופה הקרובה. "סדרה שיוצאת מהייצור היא הזדמנות מבחינתנו להוריד את המחיר ולמכור יותר כמויות. עשינו זאת בעבר גם בסדרה 5 היוצאת וגם ב-7 הקודמת". מעבר לכך הוא מצביע שמאז שינוי נושא שנת הדגם, הפך לדעתו ספטמבר לחודש בו מתחילים מבצעי המכירות. לפי בן חיים, מלאי הדגמים עומד על כ-170 מכוניות מסדרה 1 ו-150 מסדרה 3, שצפויות להימכר עד סוף השנה.