איך יתפלגו מכירות מזראטי בארץ?
"אני מאמין ש-50% מהמכירות תיקח הקווטרופורטה והשאר יתחלק בין הגראנטוריזמו והגראנקבריו".
האם בדקתם את השוק המקומי?
"אנחנו יודעים שישראל היא יותר שוק של סדאן מאשר קופה, אבל כרגע אנחנו מסתמכים רק על נתונים. כשנתחיל למכור את המכוניות נבין זאת טוב יותר".
איך יתבצע תהליך השירות? האם תבנו מוסך עצמאי?
"כן, והוא יהיה ממוקם באותו מקום כמו אולם התצוגה. עם המכוניות האלה חשוב לשמור על קשר ישיר ביותר עם הלקוח כל הזמן".
אתה מודע לכך שהציפייה הראשונית הייתה שסמל"ת תמכור את המכוניות האלה?
מה השינויים הצפויים במבחר של מזראטי?
"כפי שאמר סרג'יו מרקיונה (ראש קונצרן פיאט, א.ש), מזראטי מפתחת מכונית קטנה יותר שתיכנס לקצה הגבוה של פלח הסאלון (כלומר תתחרה במרצדס E קלאס, א.ש). אנחנו גם שוקלים בניית קרוסאובר, אבל כאן עוד אין החלטה סופית. מעבר לכך הקווטרופורטה החדשה תופיע תוך שנה פחות או יותר".
האם בדקתם כיצד מתמודדות המכוניות שלכם עם האקלים הישראלי?
"אני יודע שהטמפרטורות אצלכם גבוהות מאוד, אבל מכרנו די הרבה מכוניות בדובאי כך שאני לא מודאג. אנחנו צריכים ויודעים להתמודד עם הכפור של מוסקבה ועם ה-50 מעלות של דובאי. אנחנו חברה גלובאלית, רק 10% מהמכירות שלנו הן באיטליה".
עם מי תתחרה הקווטרופורטה בישראל?
"התחרות שלנו היא מרצדס S קלאס, פורשה פאנאמרה, ב.מ.וו סדרה 7 ואודי A8 ו-S8. צריך לזכור שהקווטרופורטה המציאה את הספורט-סדאן היוקרתי עוד ב-1963".