פרשת איסור יבוא ה-C1
הפתעה: סיטרואן C1 נאסרה לייבוא משיקולי תקינה
נכון לעכשיו ובהתאם לסיכום עם משרד התחבורה, לובינסקי תעדכן בכתב ובעל פה כל לקוח שקיבל או יקבל את ה-C1 בכך שהמכונית אינה עומדת בתקן ההגנה על הולכי הרגל הנדרש בישראל מכל דגם חדש משנת 2010. מדובר ב-94 לקוחות שכבר קיבלו את הרכב לידם ועוד מספר לקוחות שחתמו על הסכם הרכישה עד ל-2 בינואר 2011.
דורי מנור, מנכ"ל לובינסקי, מעריך שמחיר המחירון של המכונית לא יפגע והוא יהיה צמוד לזה של פיג'ו 107 התאומה שממשיכה להימכר. עם זאת לפחות כרגע לא נראה שהיבואן יהיה יכול להביא את מחיר המכונית של פיג'ו לרף הנמוך שהציבה סיטרואן (65,000 שקלים או 60,000 לקוראי ידיעות אחרונות). כרגע עומד מחיר ה-107 על 68,000.