המנוע החדש (עבור הפאנאמרה) מצויד במערכת הזרקת ישירה ומתהדר במומנט מרבי של 41 קג"מ. בפורשה מציינים כי המנוע הזה כויל והותאם במיוחד עבור הפאנאמרה ולא יושתל באף דגם אחר – בכלל זה גם לא בקאיין הבא. פורשה פאנאמרה V6 תצטרף אל גרסאות ה-V8 ותוצע הן בגרסת הנעה אחורית והן בגרסת הנעה כפולה (פאנאמרה 4).
צריכת הדלק הממוצעת המובטחת אמורה לעמוד על כ-11 ק"מ לליטר, לגרסת ההנעה האחורית. בשידוך עם גיר ידני תזנק הפאנאמרה V6 בעלת ההנעה האחורית מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.8 שניות, עם תיבה בעלת מצמד כפול הנתון מתכווץ לכדי 6.3 שניות. גרסת ההנעה הכפולה, המוצעת כסטנדרט עם גיר-מצמד-כפול, מתהדרת בנתון מכובד עוד יותר של 6.1 שניות בלבד. המהירות המרבית נעה – תלוי בגרסה – סביב ה-260 קמ"ש.
הפאנאמרה V6 תצויד בחישוקי 19 אינץ' כסטנדרט וכאופציה יוצעו צמיגים חסכוניים במיוחד, בעלי התנגדות גלגול נמוכה שאמורים לחסוך עוד כמה סמ"קים של דלק לק"מ. פליטת ה-CO2 המוצהרת תעמוד על 213 גרם/ק"מ לפאנאמרה V6 ו-220 גרם/ק"מ לפאנאמרה 4 V6, שני המדדים עומדים בתקני יורו5.
תחילת שיווק הפאנאמרה V6 תתחיל במאי הקרוב. המחירים נמוכים בכ-20% בהחלט-משמעותיים בהשוואה לגרסאות ה-V8 המקבילות.