תערוכת ז'נבה הקרובה לא תהיה עוד תערוכה אחת מיני רבות לקונצרן הצרפתי. בשנה שעברה חגגנו 90 שנים להווסדה של סיטרואן יחד עם שינוי לוגו החברה, ועכשיו הגיע תור פיג'ו לחגוג 200 שנות פעילות תעשייתית. הדרך לחגוג את המאה הכפולה?! הצגת מראה חדש ללוגו האריה של החברה כמו גם חזית חדשה ונקיה "המתלבשת" על חרטומה של מכונית קופה ספורטיבית.
מבחינת שינוי הלוגו מדובר בליטוש עדין לאריה המפורסם, הכולל בעיקר חידוד המראה והוספת צלילית כך שהלוגו יראה רחב יותר, ובעיקר מודרני. מבחינת המראה החדש – כאן מדובר בשינוי של ממש. התמקדו בבקשה בחזית ה-SR1 קונספט – לא עוד שבכה קדמית המאיימת לבלוע עוברי אורח תמימים אלא שבכה קדמית עדינה, צרה, אליפטית והרבה יותר מושכת.
בנוסף לקונספט ולעדכון הלוגו, מציגה פיג'ו תוכנית חומש בה היא מודיעה על 14 מכוניות חדשות שיושקו במהלך התקופה. פיג'ו מדווחת כי סגמנט המיני וסגמנט המשפחתיות יזכו לתשומת לב מרובה בדגש על עליה בנפח המכירה הכמותי, עליה של שלושה שלבים בדרוג היצרנים העולמי, ויצירת כלי רכב בעלי שאר רוח. כמו כן תמשיך החברה להשקיע במנועים ידידותיים לסביבה וכלי רכב זעירים וחשמליים דוגמת ה-BB1, ובפרוייקטים לניידות אישית דוגמת ההקונספט Hybrid3 אבולושן.