אבל השינוי העיקרי הבולט באלטו הוא נטישת חלונות החרך בדלתות האחוריות וחזרה לחלונות קונבנציונאלים. מסתבר כי גם לקוחות "מאותגרים תקציבית" מעדיפים למצוא מאחור חלונות הנפתחים באופן מלא ולא כאלה הנפתחים החוצה באמצעות ציר. להזכירכם, בעת השקת המכונית לעולם אמר מעצב האלטו כי: "זוג מנגנונים קונבנציונליים לחלונות הנוסעים מאחור היה מוסיף עוד 10 ק"ג למכונית. המטרה שלנו הייתה ליצור רכב קל משקל ככל שניתן ואם הינו מוותרים כאן, היה צורך לוותר גם במקומות אחרים."
את זה הוא אמר אז, אבל כעת נראה שבסוזוקי חושבים אחרת. אם זאת יש לומר כי לא כל שווקי העולם יקבלו את הגרסה המחודשת של האלטו. יפן ושווקים מסוימים באירופה כן יקבלו את הגרסה המעודכנת, אולם אנחנו נמשיך לקבל את הגרסה הקודמת שכבר החלה להימכר.