חסון עמד בראש פיאט ואלפא בתקופה לא קלה. זו התאפיינה במיעוט דגמים איטלקיים המתאימים לשוק המקומי ובראש הרשימה כמובן העדר מכונית אוטומטית למרכז השוק. במהלך שנותיו בראש המותג הוא התמודד עם שפע הבטחות לדגמים רלוונטיים לישראל ואחרי כן ביטולם, כמו פיאט לינאה; משפחתית שמבוששת לבוא בשל עיקוב בהשתלת תיבה אוטומטית ומנוע 1.6 ליטר למכונית. מנגד, נמצא מהלכים מוצלחים כמו החדרת אלפא 159 לקבוצה 5 לצורך שווי שימוש.
אורן חסון עוזב את סמל"ת
מנהל השיווק של יבואנית פיאט, אלפא רומיאו ולנצ'יה, אורן חסון, עוזב אחרי כעשורחסון עמד בראש פיאט ואלפא בתקופה לא קלה. זו התאפיינה במיעוט דגמים איטלקיים המתאימים לשוק המקומי ובראש הרשימה כמובן העדר מכונית אוטומטית למרכז השוק. במהלך שנותיו בראש המותג הוא התמודד עם שפע הבטחות לדגמים רלוונטיים לישראל ואחרי כן ביטולם, כמו פיאט לינאה; משפחתית שמבוששת לבוא בשל עיקוב בהשתלת תיבה אוטומטית ומנוע 1.6 ליטר למכונית. מנגד, נמצא מהלכים מוצלחים כמו החדרת אלפא 159 לקבוצה 5 לצורך שווי שימוש.