במקביל לצעד ייעול זה הודיעה החברה כי היא דוחה לשנת 2009 את ביצוע המשך תוכניות ההשתלטות על חברת פולקסווגן כאשר היעד של 75% אחזקה בחברה יושג רק במהלך 2009 ולא לקראת סוף 2008 כפי שתוכנן. הסיבה לכך ברורה. מעבר למצב הכלכלי בכלל ושל תעשיית הרכב בפרט, העובדה שמאז תחילת תוכנית ההשתלטות מנית פולקסווגן עלתה ב-12% לכדי 286 יורו למניה (למרות הערכות האנליסטים לירידה בערך מנית פולקסווגן בשל המשבר העולמי), מייקרת לפורשה את הקניה. אמנם פורשה הנו היצרן הרווחי בעולם (רווח של 4.3 מיליארד דולר שנה שעברה לפני מס), אך אף עבורו מדובר בסיכון בתקופה של אי-ודאות. החברה תמשיך לאחוז בפולקסווגן עם 42.6% ממניות החברה, המבטיחים לה שליטה בכל ההחלטות שתתקבלנה בחברה.
פורשה מצטמצמת ומעדכנת תוכניותיה בנוגע לפולקסווגן
כתגובה למצב הכלכלי, פורשה מפחיתה את היקפי הייצור וגם דוחה המשך ההשתלטות על פולקסווגןבמקביל לצעד ייעול זה הודיעה החברה כי היא דוחה לשנת 2009 את ביצוע המשך תוכניות ההשתלטות על חברת פולקסווגן כאשר היעד של 75% אחזקה בחברה יושג רק במהלך 2009 ולא לקראת סוף 2008 כפי שתוכנן. הסיבה לכך ברורה. מעבר למצב הכלכלי בכלל ושל תעשיית הרכב בפרט, העובדה שמאז תחילת תוכנית ההשתלטות מנית פולקסווגן עלתה ב-12% לכדי 286 יורו למניה (למרות הערכות האנליסטים לירידה בערך מנית פולקסווגן בשל המשבר העולמי), מייקרת לפורשה את הקניה. אמנם פורשה הנו היצרן הרווחי בעולם (רווח של 4.3 מיליארד דולר שנה שעברה לפני מס), אך אף עבורו מדובר בסיכון בתקופה של אי-ודאות. החברה תמשיך לאחוז בפולקסווגן עם 42.6% ממניות החברה, המבטיחים לה שליטה בכל ההחלטות שתתקבלנה בחברה.