סובארו ישראל פותחת את שנת 2018 עם השקת ה-XV, ומצפה להגדיל מעט את היקף המכירות לכ-7000 כלים בשנה. לצד זאת, במקביל להשקת הדגם החשוב, הודיעו בסובארו על עדכון למבחר הדגמים המשווק בארץ, עם התווספות גרסת ה-2.0 ל' 4x4 לאימפרזה סדאן (גרסת 2.0 ל' הוצעה עד כה עם חמש דלתות בלבד). הגרסה החדשה תעלה 130,000 שקלים, ותהיה זהה ברמת הגימור לגרסת החמש דלתות.

המשך העדכונים כוללים הוזלה לחלק ניכר מהדגמים המשווקים בארץ. כך, למשל, ירד מחיר אימפרזה חמש דלתות 2.0 ל' 4x4 מ-135,000 שקלים ל-129,000, ומחיר B4 ברמת הגימור הבסיסית "קלאסיק" (2.5 ל', 4x4) ירד מ-175,000 שקלים ל-160,000.
סובארו 2018 - חידושים והוזלות
צילום: מנהל

ההוזלות ממשיכות גם לאגף הפנאי, עם הוזלת פורסטר ואאוטבק. בעוד שמחירי פורסטר בגרסאותיו הבסיסיות (Z) נותרו כשהיו (החל מ-167,000 שקלים לגרסה ידנית ומ-175,000 שקלים לגרסה אוט'), יתר רמות הגימור כן הוזלו – פורסטר ברמת גימור X הוזל מ-197,000 שקלים ל-190,000; רמת XS הוזלה מ-215,000 שקלים ל-200,000 שקלים; גרסת 2.0 ל' טורבו, ברמת XT, הוזלה מ-260,000 שקלים ל-250,000. גם אאוטבק (2.5 ל', 4x4), ברמת הגימור הבסיסית X, הוזל מעט – מ-205,000 שקלים ל-200,000.

בנוסף לכל אלו, ביבואנים מעריכים כי מערך הבטיחות "אייסייט" יוצע בקרוב ב-B4 ובאאוטבק (כחלק מהתחלת השיווק של הדגמים המחודשים, בפברואר) ובהמשך גם באימפרזה.
סובארו 2018 - חידושים והוזלות
צילום: מנהל

והעתיד
אבל בסובארו ישראל גם מתכוננים לעתיד המרתק של היצרן היפני הקטן, כאשר כבר בסוף השנה עשוי לנחות כאן האסנט. מדובר ברכב פנאי גדול (בסיס גלגלים של 289 ס"מ) עם שבעה או שמונה מקומות שתוכנן עבור השוק האמריקאי. הוא מיוצר בארצות הברית ועשוי להתחרות כאן בשברולט טראוורס ופורד אקספלורר. לרכב מנוע בוקסר בנפח 2.4 ל', שבעזרת מגדש טורבו מייצר 260 כ"ס. עדיין לא ברור אם שמו בשווקים אירופאים יהיה אכן אסנט.
לקראת סוף השנה יוצג גם פורסטר חדש, שיתבסס על הפלטפורמה הגלובאלית החדשה של היצרן (כמו האימפרזה וה-XV). ואולם נראה שרכב זה יגיע אלינו רק בתחילת 2019. ב-2019 עשויה להגיע אלינו גם B4 החדשה, שתבוסס גם כן על הפלטפורמה הגלובאלית החדשה, ותהיה גדולה מהדגם הנוכחי.
סובארו 2018 - חידושים והוזלות
צילום: מנהל