כאן יצוין כי ללקסוס RZ, המוצע רק עם הנעה כפולה, תפוקה גדולה משמעותית מזו של טויוטה bZX4 המקביל– 313 כ"ס ו-44.3 קג"מ מול 218 כ"ס ו-34.4 קג"מ.
הדגם החדש יגיע לכאן בסוף 2022, וכלים ראשונים יימסרו ללקוחות בתחילת 2023. ישראל תהיה לאחד השווקים הראשונים של לקסוס אירופה שיקבלו את הדגם החדש. על-מנת לעמוד בביקוש הצפוי, פתחה לקסוס כבר עכשיו את ספר ההזמנות.
לקסוס ישראל נקטה בפעולה זאת למרות שרמות הגימור, מפרט האבזור ומתוך כך המחירים לא נסגרו. לקוחות שיבטלו את ההזמנה יקבלו את דמי הקדימה.
ויש עוד
ברבע האחרון של 2022 יחל היבוא של הדור החמישי והחדש של לקסוס RX שהושק בתחילת החודש. דגם זה, שממדיו גדלו ביחס לקודמו, יוצע גם בגרסה היברידית-נטענת וברמות הספק עד 371 כ"ס.
בלקסוס ישראל ממשיכים לקדם את היבוא של LX – דגם השטח הגדול. LX מוצע כעת בדור הרביעי שלו שהוצג באוקטובר 2021 והוא מבוסס על טויוטה J300. לדגם החדש שלדת סולם חדשה המשלבת מרכיבים מהרצפה המודולרית (TNGA).
ל-LX, הפונה לשוק הצפון אמריקאי, תקינה אמריקאית בלבד, ותהליך ההכנה ליבוא ארוך מהרגיל. לפי אנשי לקסוס ישראל יש לדגם זה ביקוש בארץ.