עם 365 כ"ס ממנוע 2.5 ליטר טורבו-בנזין (בוקסר ארבעה צילינדרים), ה-GTS חזקה ב-15 כ"ס מקאיימן ובוקסטר בגרסת S רגילה. מדובר גם בתוספת של 35 כ"ס לעומת ה-GTS היוצאת. בשידוך לתיבה רובוטית דו-מצמדית ועם חבילת ספורט כרונו (הכוללת בקרת יציאה מהמקום), ה-718 קאיימן GTS תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.1 שניות ולמהירות מרבית של 290 קמ"ש. פורשה לא מפרסמת נתוני ביצועים לגרסת הבוקסטר GTS, או לדגם הידני.
![פורשה משחיזה קאיימן ובוקסטר עם ה-GTS](/Attachment/Gallery/238520/1585566/_www.auto.co.il_site_ImageSrc_750x750.jpg)
כן נמסר כי בדומה לדגמי GTS אחרים בהיצע היצרנית, גם כאן יש עיצוב אגרסיבי יותר עם חלקים שונים שנצבעו בשחור - למשל חישוקי ה-"20, פתחי איוורור ובתי הפנסים. כן יוצעו תגי GTS בשחור על הדלתות ותא נוסעים ברמת אבזור גבוהה, כולל מושבי אלקנטרה ושפע מותרות. גרסאות ה-GTS מציעות בנוסף מתלים מתכווננים עם הנמכה של 10 מ"מ ודיפרנציאל אחורי מכני (בתוספת תשלום).
הגרסאות החדשות יגיעו לישראל ברבעון הראשון של 2018. מחיר קאיין GTS יעמוד באירופה על החל מ-76,137 יורו, כ-314,000 שקל, ובישראל החל מ-652,000 אלף שקל. בעבור בוקסטר GTS תידרשו לשלם החל מ-78,160 יורו - כ-322,500 שקל, ובישראל החל מ-678,000 שקל.