פורשה קאיימן 2015 חוות דעת
נבדק על ידי אלגוב אוהד-
רקע כללי
קצת פחות משנה לאחר הצגת הדור השלישי של הבוקסטר, חושפת פורשה גם את הדור החדש (שלישי אף הוא) של הקאיימן – הקופה הספורטיבית בעלת המנוע המרכזי שמבוססת על הבוקסטר – בתערוכת לוס אנג'לס האחרונה.
כמיטב המסורת של פורשה לא נראה שהקאיימן השתנתה בהרבה, בעוד שלמעשה מדובר במכונית חדשה לגמרי שכוללת שיפורים רבים.
היא קצת יותר גדולה מבעבר, אך למרות הגידול במידות מצליחה פורשה להפחית עד 30 ק"ג ממשקלה (משתנה בהתאם לגרסה), ולהפוך את הקאיימן למהירה ואפילו חכסונית יותר.
מנוע ה-2.9 ליטר שבגרסת הבסיס הוחלף ב-2.7 ליטר של הבוקסטר וההספק עלה ל-275 כ"ס לעומת 265 סוסים בקאיימן הקודמת ובבוקסטר.
גרסת-העל, קאיימן S, תציע את מנוע ה-3.4 ליטר, שעבר שדרוג ומספק 325 כ"ס (שיפור של 5 כ"ס ביחס לקאיימן הקודמת ו-10 ביחס לבוקסטר הנוכחית).
שתי הגרסאות משודכות לתיבה ידנית בעלת 6 הילוכים, או לתיבת ה-PDK בעלת 7 ההילוכים וצמד המצמדים.
הביצועים עומדים על 5.6 שניות ל-100 קמ"ש בקאיימן הרגילה ו-4.9 שניות ב-S, ומהירות מירבית של 264 ו-281 קמ"ש בהתאמה (עם תיבת ה-PDK).
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
סיכום