בחניה
דגמי אודי לא תמיד נועזים בעיצוב, וה-A3 אינה חריגה. במבנה ההאצ'בק תקבלו משפחתית קומפקטית נעימה לעין אבל לא מוחצנת, הסדאן מוסיפה מעט רושם "מנהלים" עם תא מטען ארוך ובולט - בעיקר לחובבי הז'אנר. הקבריולה היא עניין יחודי ונדיר למדי בקטגוריה כיום.
בתא הנוסעים אודי שוב בוחרת בצד השמרני, אבל האיכות מרשימה הן מבחינת איכות החומרים והן ההרכבה. המרווח בתא מספק, כאשר בדומה למתחרות אודי בחרה ברושם מעט "אינטימי" שמתחבר לתחום היוקרה אבל בא על חשבון תחושת המרווח. זה בעיקר רושם כי המרחב לכשעצמו יספיק לארבעה מבוגרים בריאים.
בתנועה
מנוע ה-1.5 ליטר (150 כ"ס) טורבו-בנזין מוכר מדגמי קבוצת פולקסווגן שונים, וגם כאן עושה עבודה יעילה. הוא שקט, נטול רעידות ומציע ביצועים מכובדים. תגובת המצערת לא תמיד ליניארית וצליל המנוע לא תמיד מלהיב, אבל אם תשמרו אותו בסל"ד נמוך-בינוני לא תסבלו.
ה-A3 מציעה נוחות נסיעה נאותה, אם כי קיווינו לגיהוץ טוב יותר של שיבושים בעיר ורעשי הכביש מחוץ לעיר חזקים מהרצוי. בדומה לחלק מדגמי אודי, גם ה-A3 סובלת מלוחמת הגה קלה (עודף כוח המוביל להחלקת חרטום ביציאה), אך מלבד זאת הניהוג צפוי ומדויק למדי וחווית הנהיגה בכללותה טובה.
תמורה
אודי A3 מעולם לא הייתה בהכרח קיצונית או מלהיבה בתחום מסוים, אבל למרות זאת מדובר במוצר שלם, איכותי, נעים לנהיגה ונסיעה ובסופו של יום - אפילו בגילו המתקדם - מהטובים בקטגוריה. אנחנו כבר לא יכולים לחכות ולראות איך הנוסחה שופרה בדור החדש.
אודי A3 שנת 2020: מחירון, רשימת גרסאות
אודי A3 ספורטבק אוט', 1.5 ל' טורבו - 188,000 שקל
אודי A3 ספורטבק אוט', 2.0 ל' טורבו - 204,000 שקל
אודי A3 ספורטבק אוט', 1.4 ל' טורבו הייבריד, אי-טרון - 205,000 שקל
אודי A3 ספורטבק אוט', 1.5 ל' טורבו, שארפ - 213,000 שקל
אודי A3 ספורטבק אוט', 1.4 ל' טורבו הייבריד , אי-טרון, לקשרי - 220,000 שקל
אודי A3 ספורטבק אוט', 2.0 ל' טורבו, שארפ - 229,000 שקל
אודי A3 קבריולה אוט', 1.5 ל' טורבו - 255,000 שקל
אודי A3 קבריולה אוט', 2.0 ל' טורבו - 270,000 שקל