יגואר XF - אוטו

יגואר XF

יגואר XF מידע כללי

קטגוריה: סאלון
גירסה מומלצת:
13.3 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2008

יגואר XF יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב ייחודי בחוץ ובסביבת הנהג, הידור ואבזור כנדרש, טיפול יעיל בשיבושים קשים, יכולת דינמית גבוהה מאוד, ביצועים טובים ב-2.0 ל', מעולים ב-3.0 ל'.
חסרונות יקרה במסגרת היבוא הקודם, טיפול לא יעיל בשיבושים קטנים.
בשורה התחתונה ראויה לעיון במחיר הנכון.

יגואר XF 2019 חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    אחרי שהדור הראשון של ה-XF נהנה ממראה עדכני וייחודי גם אחרי שמונה שנות שירות, מובן מדוע בחרו אנשי יגואר לשמור על העיצוב הבסיסי גם בדגם החדש של ה-XF.

    למרות הדמיון הגדול (מדי?) בין שני הדורות, הדור השני הוא דגם חדש לחלוטין, המתבסס על רצפה חדשה (זו של ה-XE, הקטנה יותר) וקלת משקל מבעבר.

    ההבדל במשקל מגיע עד לכדי 190 ק"ג ביחס לדור היוצא - דבר שהתאפשר, בין השאר, הודות לשימוש נרחב באלומיניום בחלקי המרכב.

    הממדים, לעומת זאת, נותרו כבעבר - למעט בסיס הגלגלים, שהתארך ב-5 ס"מ. תא הנוסעים חדש לחלוטין, כשהחידוש מתמקד בהתווספותם של לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) ובמסך מגע מרכזי ("10.2) המשרת את ממשק התפעול של הרכב.

    לישראל מגיעה ה-XF עם שתי יחידות הנעה, כששתיהן הופיעו עוד בדור הקודם - 2.0 ל' טורבו (240 כ"ס) ו-3.0 ל' עם מגדש-על (380 כ"ס, חזק ב-40 כ"ס משל הדור היוצא), אליהם משודכת תיבה אוט' עם 8 יחסי העברה.

    לישראל הגיעה ה-XF בנובמבר 2015, כשמחיר גרסת הבסיס נותר כבעבר - אך זה של הגרסה החזקה והמאובזרת האמיר בלמעלה מ-10%.

  • עיצוב ונוכחות

    הדגם החדש, כמו קודמו, מציע עיצוב מזוהה, מרשים ומקורי בין מכוניות הסלון.

     

     

    יחד עם זאת, הדור החדש נראה מלפנים כמו מתיחת פנים מוצלחת לדור הקודם ולא דגם חדש לגמרי.

  • תא נוסעים ומטען

    ברגע הראשון, נראה כי סביבת הנהג כמעט זהה לזו של הדור הקודם, אבל אחרי התמקמות ראשונית ניכרים הבדלים מוחשיים - ואלה כוללים בעיקר איכויות ביצוע טובות יותר. המרחב, מלפנים כמו גם מאחור, שופר משמעותית לעומת הדגם הקודם.

  • מנוע וביצועים

    כבר בגרסת הבסיס (2.0 ל' טורבו, 240 כ"ס) הביצועים טובים למדי.

     

     

    תיבת ההילוכים מעט איטית במצב הרגיל שלה,

    אך מצב הספורט מעלים מגרעת זו.

     

     

    צריכת הדלק הממוצעת בימי המבחן עמדה על 8.2 ק"מ לליטר - סביר למדי, בהתחשב בקצב הנהיגה.

  • נוחות והתנהגות

    בולמי ה-XF מציעים מהלך ראשוני מעט נוקשה, ולכן חלק מהשיבושים עוברים לתא באופן מעט מורגש מדי בנהיגה עירונית.

     

     

    אבל דווקא השיבושים שנראים רע יותר, ודורשים יותר מהבולמים, עוברים בצורה חלקה יותר.

    היכולת הדינאמית גבוהה מאוד.

  • תמורה למחיר

    ה-XF תתאים למי שרוצה רכב קצת-שונה, עם עיצוב מרשים ורמת אבזור טובה למדי.

     

     

    יחד עם זאת, ה-XF יקרה מאודי A6 וב.מ.וו סדרה 5 - ולא בטוח שיש סיבה לבחור דווקא בזו עם סמל החתול מלפנים.

  • סיכום

    לפעמים "טוב מאוד" לא מספיק בכיתת מחוננים.

יגואר XF גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
יגואר XF גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1999
240
לקבלת הצעה
-
1999
240
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים יגואר XF

ברשותך יגואר XF?

ציון ותגובת גולשים

יגואר XF מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5